Wednesday, February 22, 2012

Blogi 4

Reede, 27 ja jaanuar saab varsti läbi. Mu 10 dollarine "Casio originaal" veekindel on endiselt veekindel, seda juba üle kuu aja. Tänu sellele, et ma ta silmini silikooni täis lõin :) Euroopa oli üle mõistuse. Hamburg-London-Antwerp olid kõige kiiremad
sadamad.kaup, kütsued-õlid, meeskonnavahetus, auditid ja muud ninamehed, tehnohooled etc. Kui ma just 38 palavikus ei olnud siis oli mul 6 bunkerdamist 2 päevaga ja 40 tonni kütust kadunud. Õnneks andsid ka kaks sepakat saba samal ajal ja katla
veetaseme andur läks lolliks. Seda kõike kaunistas kaks uut motoristi ja uus vanemmehaanik kes kõik nägid seda laeva esimest korda. Jumalale tänu - täna öösel voolas 20 tonni vett pilssi ja me oleme praktiliselt kuival.
Tegelikult - kõik hakkab vaikselt lahenema ja hulevik paistab helgem. Hamburgis sain ka oma esimese palgasedeli. Magus, palju magusam kui see töö ise.
Stressist enam otseselt rääkida ei saa kuid väga õnnelik seda tööd tehes ikkagi olla ei saa. Võimaluste piires olen siiski küllaltki rahul.
CH tõi mulle raamatuid, kindaid, wifi adaptereid ja muud head nänni. Tõstis tuju kohe. Inimlik kallistus ja muu selline oli ka väga kiiduväärt.
Üle kõige igatsen lund, keefiri, kama, hapukoort, pelmeene, eesti õlut, musta leiba, normaalset piima korralikku kohvi, Zavoodi, Tartut, vööni mudas roomamist ja eesti keelt. Kõlab leierdatult - kuid mõnda asja märkad vaid siis kui seda pole.
Nii, et sul on elu tegelikult väga hea. Nüüd mine poodi ja osta kama. Hiljem kuula eesti muusikat.


No comments:

Post a Comment